Pirkdami automobilių dalis internetu, turite žinoti, kokio dydžio detalės tinka jūsų automobiliui. Tačiau kaip dėl kitų svarbių matmenų? Pavyzdžiui, ar žinote, koks yra jūsų ratų posvyris? Jei ne, tai gali sukelti pavojingą situaciją kelyje. Krypties kampas – tai ratų kampas žiūrint į juos iš viršaus. Kai automobilio ratų iškyša neigiama (dažnai vadinama “neigiama”), išoriniai padangų kraštai pasvirę į vidų. Kai automobilio ratų vidiniai kraštai pasvirę į išorę, Padangos Kaune ratų posvyris teigiamas (dažnai vadinamas “teigiamu”). Daugelis žmonių nesupras nieko techniškesnio! Tačiau jei norite pirkti padangas internetu, pirmiausia turėtumėte patikrinti, ar jūsų dabartinis padangų komplektas nėra neigiamai išlenktas. Kas yra išlenkimo kampas? Kai automobilis važiuoja tiesiai, jo pakaba suprojektuota taip, kad abu ratai būtų statmeni (arba tiesiai aukštyn ir žemyn) žemės atžvilgiu. Tokią padėtį vadiname nuliniu išlenkimo kampu, nes nėra jokio posvyrio nei į kairę, nei į dešinę. https://www.delfi.lt/projektai/archive/ta-moketi-turi-kiekvienas-vairuotojas-kaip-skaityti-padangas.d?id=63025114 Tačiau daugumos automobilių posvyrio kampas yra šiek tiek neigiamas (-), nes gamintojai mano, kad tai pagerina valdymą ir eksploatacines savybes posūkiuose…
Kada posvyrio kampas yra neigiamas?
Automobilio posvyrio kampas – tai kampas, kuriuo remiasi automobilio ratai. Tai skirtumas tarp kelio ir ratų krypties. Kai automobilis važiuoja tiesiai, posvyrio kampas lygus nuliui. Ratai yra lygiagretūs keliui. https://lt.wikipedia.org/wiki/Imperial Tačiau automobiliui sukant, vienoje automobilio pusėje esantys ratai išstumiami į išorę. Padangos Klaipėda ir Dėl to viena automobilio pusė tampa aukštesnė už kitą. Aukštesnė pusė vadinama automobilio vidine puse, o žemesnė – išorine. Kai automobilis suka į dešinę, dešinieji ratai spaudžiami į išorę, o kairieji – į vidų. Tai reiškia, kad vidinių ratų posvyrio kampas yra neigiamas, o išorinių – teigiamas. Posvyrio kampas matuojamas laipsniais. Pavyzdžiui, jei dešiniojo rato posvyrio kampas yra -1 laipsnis, kairiojo rato posvyrio kampas yra 1 laipsnis.
Kada kreivumo kampas yra teigiamas?
Padangos kreivumo kampas – tai padangos centrinės ašies kampas žiūrint iš šono. Kai automobilis važiuoja tiesiai, padangos yra lygiagrečios keliui. Išlinkimo kampas lygus nuliui. Tačiau kai automobilis sukasi, išorinių ratų kreivumo kampas yra neigiamas, o vidinių ratų – teigiamas. Kai automobilis suka į dešinę, išorinių ratų kreivumo kampas yra -1 laipsnis, o vidinių ratų kreivumo kampas yra 1 laipsnis. Kreivumo kampas matuojamas laipsniais. Pavyzdžiui, jei dešinysis ratas turi 2 laipsnių kreivumo kampą, kairysis ratas turi -2 laipsnių kreivumo kampą.
Kas atsitinka, kai kreivumo kampas yra neigiamas?
Kai automobilis važiuoja tiesiai, ratų kreivumo kampas lygus nuliui. Tačiau kai automobilis sukasi, išoriniai ratai turi neigiamą kreivumo kampą, o vidiniai – teigiamą kreivumo kampą. Kai automobilis suka į dešinę, išorinių ratų kreivumo kampas yra -1 laipsnis, o vidinių – 1 laipsnis. Kai automobilis važiuoja tiesiai, ratai yra lygiagretūs keliui. Tačiau automobiliui sukant, vienoje automobilio pusėje esantys ratai padangos Šiauliuose yra išstumti į išorę. Dėl to viena automobilio pusė tampa aukštesnė už kitą. Padangos pagal automobilį Aukštesnė pusė vadinama automobilio vidine puse, o žemesnė – išorine. Kai automobilis suka į dešinę, dešinieji ratai spaudžiami į išorę, o kairieji – į vidų. Tai reiškia, kad vidinių ratų posvyrio kampas yra neigiamas, o išorinių – teigiamas.
Kas atsitinka, kai kreivumo kampas yra teigiamas?
Kai automobilis važiuoja tiesiai, ratų https://www.marketwatch.com/investing/stock/apollotyre?countrycode=in kreivumo kampas lygus nuliui. Tačiau kai automobilis sukasi, vidiniai ratai turi teigiamą kreivumo kampą, o išoriniai – neigiamą kreivumo kampą. Kai automobilis suka į kairę, vidinių ratų kreivumo kampas yra 1 laipsnis, o išorinių – -1 laipsnis. Kai automobilis važiuoja tiesiai, ratai yra lygiagretūs keliui. Tačiau automobiliui sukant, vienoje automobilio pusėje esantys ratai yra išstumti į išorę. Dėl to padangos Panevėžyje viena automobilio pusė tampa aukštesnė už kitą. Aukštesnė pusė vadinama automobilio vidine puse, o žemesnė – išorine. Kai automobilis suka į kairę, vidinių ratų posūkio kampas yra teigiamas, o išorinių – neigiamas.
Kaip galite patikrinti automobilio posvyrio kampą?
Norėdami patikrinti savo automobilio ratų posvyrio kampą, naudokite šį metodą: Įjunkite neutralią padėtį. Padėkite ranką ant vasarinės padangos išorinės pusės. Kitą ranką padėkite ant vidinės padangos pusės. Suspauskite abi rankas. Jei jūsų rankos visiškai lygiagrečios žemei, ratai yra lygiagretūs su keliu. Tačiau jei jūsų rankos nėra lygiagrečios žemei, ratai pasvirę teigiamu arba neigiamu kampu. Įkiškite abi rankas į padangą. Jei rankos visiškai lygiagrečios žemei, ratų posvyrio kampas lygus nuliui. Tačiau jei rankos nėra lygiagrečios žemei, ratų posvyrio kampas yra teigiamas arba neigiamas. Posvyrio kampą taip pat galite patikrinti naudodami specialią liniuotę, kurią galite padėti tarp žieminės padangos ir kelio. Naudojant šią liniuotę nereikia liesti padangos.